Dincolo…

Volumul de sânge ce ţi-a mai rămas scade ameţitor. De undeva, de departe parcă, auzi tot mai rar bătăile cele de pe urmă ale inimii tale… Sau e un ecou din lumea uitată de timp de care te desparţi? Nu ştii. Nici nu vrei să afli. Tocmai de aceea ai luat scurtătura. Te-ai plictisit să-l tot visezi pe Mâine. Pierderea de sânge te face să te simţi uşor… Nu simţi durerea… Zbori… Se instalează viziunea de tunel. Tot mai îngust… Doar un punct, tot mai aprins în contrast cu întunericul atemporal (dar liniştitor) ce te înconjoară. O singură dimensiune te mai leagă de lumea pe care te-ai grăbit s-o părăseşti. Şi gata. Ultima pulsaţie a trupului tău – cătuşe de unică folosinţă pentru nemărginitul ce eşti – se prelungeşte printr-o frecvenţă strict descrescătoare.

Ai reuşit. Groaza dinainte îţi este răsplătită din plin. Renaşti pe o planetă în care e mereu zi, dar oboseala a uitat să existe. Într-o lume în care singurătatea vine numai când o chemi. Şi ploaia dizolvă orice lacrimă. O lume în care orizontul nu are limite în dolari. O lume în care poţi face Undo, şi greşelile sunt lăsate să te călăuzească. Aici poţi modifica regulile. Poţi vedea stelele ziua. Poţi câştiga fără ca ceilalţi să piardă. Şi nu mai eşti sclav al timpului. Nici al vremii de afară. Eşti liber!

10 Responses to Dincolo…

  1. Frumos… dar de ce aşa pesimist? De fapt, daca ma gandesc mai bine, eseul poate fi interpretat ca unul optimist :). In viziunea ta, desigur. Iata explicaţiile: Lumea care o părăseşti, este Windows-ul. Lumea în care intri, în care “poţi modifica regulile, etc” este Linux. || This is NOT my opinion!
    Good Luck!
    Anyway, bravo! :)

  2. Constantin says:

    Trebuie sa fii si pesimist uneori, ca atunci cind esti optimist sa poti sesiza contrastul ;)
    Nici nu m-am gindit la linux vs. windows cind am scris asta (honestly!)

    > This is NOT my opinion!
    Then whose is it? La care “this” te referi, de fapt?

  3. Am avut în vedere că eu nu sunt de acord cu ideea cu “Lumea de Dincolo=Linux” iar lumea asta=”Windows”. Eu doar am formulat-o. Mi-a venit în minte o altă interpretare, din perspectiva utilizatorilor Linux! Am scris “This is NOT my opinion!” doar ca să arăt că eu nu sunt cu ideea alternativă formulată!
    Eu ştiu că tu nu ai avut în vedere asta! Sorry că am scris în aşa mod.
    Numai bine!

  4. Constantin says:

    N-ai de ce sa-ti ceri scuze. Eu n-am avut nimic impotriva comment-ului, nu stiu ce ti-a facut impresia ca nu mi-a placut.
    Orice comentariu e binevenit, the only talk is free talk :)

  5. World_in_wireframe says:

    Cool.. man
    ignor comentariile de mai sus, shi spun ca chiar daca este in afara crederilor mele, m-a facut sa ma simt mai bine…
    …eshti o inspiratzie pentru noi totzi!…
    keep the good work going exit!

  6. Alex says:

    Poţi câştiga fără ca ceilalţi să piardă

    Da, pacat ca societatea noastra actuala pare a fi un zero-sum game. Dar de mai mult timp in urma mi-am spus ca nu este asa, deoarece.. nu este asa ;-)

    Totul depinde de valorile pe care le pretuim in viata. Mercantilistii vor afirma ca universul e ‘a zero-sum game’, in timp ce altii gindesc diferit si opereaza cu alte notiuni. Daca petreci mult timp cu oameni din categoria ‘altii’, incepi sa gindesti ca lucrurile nu stau chiar atit de rau.. si ca universul pe care l-ai descis in final este de fapt universul in care traim.

    Pur si simplu transformarea este foarte foarte lenta :-)

  7. Constantin says:

    Sunt de acord ca oamenii din jur conteaza mult. Daca te afli printre oameni ambitiosi, te ambitionezi, etc.
    Dar oricare n-ar fi situatia, nu cred ca trebuie sa renuntam sa visam.
    The moment one stops desiring, he becomes a dead man. (cred ca am citit asta undeva, dar nu-mi amintesc exact unde.)

  8. Eujen=) says:

    frumos, … esti deobicei realist, insa acuma vad ce zace in tine…=) zace o lume intreaga colorata de fantezii… din cele scrise inteleg ca nu-ti prea place lumea realitatii… sau ai folosit fantezia doar… nu stiu… dar as vrea si eu sa plec in lumea inventata de mine…=) super eseu, mi-a placut mult, m-a pus pe ginduri…

  9. Constantin says:

    Mersi.
    Uneori imi place sa dau realismul la o parte si sa vad alt “unghi” al lumii. Desi asta nu schimba nimic, uneori ma face sa ma simt mai bine.