Cum să scapi de “propagandişti”

(you know what I mean…)

Nu voi discuta aici motive, ci metode. Cei cu motivele GTFOOH :evil:

Se împart în 3 categorii:

  • Dacă vrei să-i enervezi (are sens uneori; use at your own risk):
    • Râde-le în faţă.
    • Trimite-i direct în ****
    • Acceptă publicaţia pe care ţi-o împing; fă câţiva paşi şi arunc-o / rupe-o / dă-o unei alte persoane / las-o pe trotuar etc.
    • Arată-le vreun tatuaj cu simboluri oculte.
  • Dacă vrei să râzi de ei:
    • Întreabă-i cine îi plăteşte / cât, şi priveşte-i cum se chinuie să te convingă că banii sunt din donaţii voluntare.
    • Întreabă-i vreun detaliu “obscur” din cartea aia mare şi veche, să vezi că o ştiu cam la fel de bine ca şi câinele din cartier ;)
    • Zi-le că te grăbeşti să donezi sânge şi nu vrei să întârzii. Observă dacă reacţionează “ca la carte.”
    • Întreabă-i în câte ţări activează organizaţia lor şi vezi dacă îşi ştiu cifrele.
  • Dacă vrei să-ţi pui la încercare abilităţile de dezbatere:
    • Întreabă-i cum explică existenţa unei suprafiinţe care ne iubeşte, când există pe lume copii nevinovaţi care mor de sete / foame (sau orice alt exemplu.)
    • Întreabă-i cum explică faptul că suprafiinţa este “modelată” aşa de asemănător omului (adică: răzbunătoare, care pedepseşte, care vrea dovezi de fidelitate etc.)

Porunca lui George Carlin: Thou shalt keep thy religion to thyself.

PS. Sugestiile sunt binevenite :)

2 Responses to Cum să scapi de “propagandişti”

  1. Alex Railean says:

    Woohoo!! Nu stiam despre chestia cu blood transfusions.

    Eh, am o mare experienta cu acesti oameni, probabil la mine pe frunte scrie “I think, therefore I am” (-:

    Cu regret, nu sunt acel tip de om care poate sa arunce cartea in fata, sau sa rida in fata lor, sau sa le inchida usa, simboluri oculte & co. Se pare ca acea lista ai luat-o de undeva, nu pare a fi ceva scris de un om de tipul tau (parerea mea).

    Ultimul meu contact, am ajuns la o etapa in care eu ii explicam despre cosmos, formarea planetelor, etc (asta era replica la “oare nu e un miracol ca Pamint este cu Luna si Soare, bla bla”). Omul a zis ok, ne-am deconectat, si peste un delta-T a venit la mine din nou, cu o serie de brosuri religioase cu istorii despre univers, si mi-a aratat cum in biblie scrie ca “pamintul se tine pe nimic” (-; Si atunci am inceput sa-i explic despre forte gravitationale.

    Din cind in cind mai vad acel user in regiune, il salut (-:

    Alte sugestii: undeva in biblie este un fragment din care rezulta ca pi=4 (acolo se explica arhitectura unei constructii rotunde, si daca calculezi raportul, se primeste un pi diferit de pi al nostru (-: Nu tin minte detaliile, deci nu-ti pot da un pointer la acel loc din biblie; dar cred ca se poate de gasit usor (am aflat despre asta pe Slashdot).

    Mi-am amintit de un alt caz, ma intorceam acasa de la uni, am avut un examen. Era frig, ingheta discul din player… si ma opresc 2 agenti de gen feminin, imbracati bine, cu manusi, fular, caciula & co. Eu eram semi-protected (-: Tin minte ca atunci argumentul meu “contra” principal era “imi este frig, dati-mi pace”, adica nu incercam sa rezist la “logical layer”, ci am facut “fallback to physical layer”.

    In ultimul an frecventa acestor contacte a scazut dramatic. Cea mai eficienta metoda pe care am descoperit-o este sa le spun “stiu ce vreti sa-mi spuneti, am trecut prin asta, gasiti un alt om care chiar are nevoie de ajutorul vostru”. Poate ca acum sunt mai “batrin”, deci ceea ce le spun are o autoritate mai mare, de aceea ei nu mai incearca sa opuna rezistenta.

    Concluzia: I think that I think, therefore I think that I am (-:

  2. Constantin says:

    Cu regret, nu sunt acel tip de om care poate sa arunce cartea in fata, sau sa rida in fata lor, sau sa le inchida usa, simboluri oculte & co. Se pare ca acea lista ai luat-o de undeva, nu pare a fi ceva scris de un om de tipul tau (parerea mea).

    Cu regret?
    N-as face asa ceva; sunt doar idei. (stiu, “Be careful what you think, for it might happen.”)

    Am de gand sa incerc in practica “one-liner”-ul tau, sau ceva la fel de inofensiv (?) dar eficient (redirectati-va > /dev/null :P )

