Bomba Experience

bomba-f-ru.pngAstăzi am avut distinsa onoare de a procura nişte baterii de la Bomba. Decizia a fost luată din dorinţa de a evita mărfurile de o calitate nesigură care se pot găsi în pieţele oraşului. Iată o relatare a evenimentelor:

  • Am fost supus unui proces proiectat cu o inteligenţă sclipitoare, care, prin eficienţa sa, dă peste cap orice concurenţă:
    • Zic unuia ce vreau, el îmi scrie o fiţuică (prima persoană);
    • Mă duc la casă şi plătesc, primesc cecul (a doua persoană);
    • Mă duc la “centrul salonului”, înmânez cecul unei a treia persoane, care mă plimbă înapoi prin salon, deschide dulapul-vitrină şi îmi dă bateriile;
    • La ieşire trebuie să arăt cecul “paznicului” (a patra persoană);
  • Am aşteptat-o pe domnişoara de la casă vreo 15 minute.
  • Pe cel care primeşte cecurile l-am aşteptat încă aprox. 15 minute. El deservea nişte tineri care erau pe cale să procure un karaoke. Evident, cei ce cumpără chestii cu trei zerouri în coadă au prioritate faţă de cei ce cumpără baterii :P
  • 3 din 4 angajaţi au răspuns în rusă la întrebări adresate în română, pe care par să le fi înţeles de minune!

Bomba e pe blacklist-ul meu de azi înainte. Le urez profit frumos de la alţii, că de la mine nu vor avea :evil:

2 Responses to Bomba Experience

  1. Alex says:

    Mda, pacat.. Asta se intimpla atunci cind sefii sunt competenti, iar paturile de jos sunt “dontgiveafuckeri”.

    Ei nu se gindesc la optimizare, la eliminarea bottleneck’urilor, a redundantei, etc.

    Aceasta se petrece aproape cu orice firma/companie care presteaza un anumit serviciu si apoi incepe sa se extinda. Echipa de oameni noi nu patrunde in ideologia fondatorilor companiei.

    Cam asa ceva am cu Doxyterra, eram un client fidel, lumea acolo parca ma stie (silver card’ul nu trebuie sa-l arat). Dar acum acolo sunt oameni noi, care imi dau raspunsuri ‘pur comerciale’ de tip “dispozitivele inca nu sunt, dar vor fi maine” si maine spun “maine maine”, sau la intrebari directe imi dau raspunsuri parca copiate dintr-o carte “how to sell a product” din seria “for dummies”. Nu pot sa “bag kishioru'” in Doxy, pentru ca respect efortul fondatorilor, chiar daca nu-i cunosc personal. Apropo, acolo lumea vorbeste romana.

  2. Eu la fel am avut o experienţă proastă cu cei de la bomba, la ciocana:) Am venit să cumpăr ceainic, am început să mă uit ce au în vînzare, să analizez şi nu puteam decide ce-mi trebuie. Am cerut ajutor de la o asistentă, i-am dat nişte întrebări despre ceainice în română, ea se uită la mine şi nu ştie ce să zică pentru că nu înţelege :). A chemat în ajutor o altă asistentă (casier), aici începe show-ul, eu dau întrebarea, moldoveanca îi traduce, rusoaica răspunde, moldoveanca îmi traduce, urmează altă întrebare şi aşa de vreo 5 ori. Apoi, a urmat procesul de achitare descris mai sus…

    Aceeaşi experienţă am avut-o şi la Xenon…

    Nu ştiu unde le este mintea proprietarilor cînd angajează la aşa posturi persoane incompetente nu numai în a da un sfat tehnic clientului, dar şi fără abilităţi de comunicare…

    Pînă la urmă am cumpărat produsele de care am avut nevoie… dar ambele magazine sînt blacklisted…

