Odă Tastaturii

Tastatura mea cea albă şi strălucitoare, sunetul butoanelor Tale este ca o simfonie pentru timpanele mele. Îţi mulţumesc pentru lungile ore de care ne bucurăm împreună. Mă închin în faţa coroanei Tale de hotkeys, pe care le şlefuiesc zilnic cu degetele. Iniţiază-mă în arta touch-typing-ului, şi nu-mi lua plăcerea de a “cânta” la Tine. În genunchi Te rog să nu mă torturezi cu layout-uri nestandard. Apără-mă de monstrul acela de mouse şobolan, şi nu mă teroriza cu programe fără keyboard-shortcuts.

Tastatura mea QWERTY, Tu îmi dai glas şi personalitate pe această lume. Te ador pentru puterea ce mi-o acorzi. Promit să Te trezesc în fiecare dimineaţă de azi înainte, încredinţându-ţi parola mea, şi să-Ţi urez somn uşor în fiecare noapte cu melodiosul “shutdown -h now“. Jur să-Ţi rămân fidel până la bătrâneţe, iar când vei ieşi la pensie, nu Te voi interna în azil, nu Te voi chinui în continuare, ci Te voi lăsa să Te odihneşti la loc de cinste în casa mea.

Primeşte cântarea mea solemnă şi acceptă-mă ca un smerit slujitor al Măriei Tale.


Iată că momentele de plictiseală pot da naştere la lucruri interesante ;) Comentează!

4 Responses to Odă Tastaturii

  1. Andrei says:

    Hey!!!… mai gindeshte-te shi la CG artists,
    … am facut vreo 50.000 de click-uri la ultimul desen….
    ….shi vreo 100.000 de Ctrl+Z…

    …sunt de acord cu restu.

  2. Artur says:

    :-D prikolino… imaginatia lucreaza… Maladets

  3. Eujen=) says:

    original)
    bejin
    while 1>0 do writeln(‘Very Good Shortly Said’);
    end.

    =) sorry, dar nu mai stiu cum in C++ sau cum acolo sa fac=)

  4. Constantin says:

    Thanks!
    Asa, cu “bejin” e mai interesant! :P

